مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد

اهدای یک دستگاه تخت بیمارستانی برقی به مرکز توانبخشی هلال‌احمر زنجان 

«هاشمی» گفت: خیر زنجانی یک دستگاه تخت بیمارستانی برقی به ارزش۳۵۰ میلیون ریال به نیت استفاده امانی بیماران به این جمعیت اهدا کرد. 
کد خبر: ۶۷۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ - 18June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حمکت‌اله هاشمی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک دستگاه تخت بیمارستانی برقی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال به نیت استفاده امانی بیماران نیازمند، به مرکز توانبخشی شهيد چمران هلال‌احمر زنجان اهدا شد. 

وی، با بیان اینکه این دستگاه به نیابت از مرحوم «نصرالله عباسی» اهدا شده است، اضافه کرد: نیت واقف در خصوص اهدا تخت بیمارستانی برقی، نتیجه رضایت خود از خدمات مطلوب و تلاش های کارکنان هلال احمر در دوره درمان پدرش بوده است. 

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: «سعید عباسی» خیر اهدا کننده پس از فوت پدر مرحومش‌‌ این تخت را به جمعیت هلال‌احمر اهدا کرد. 

هاشمی با بیان اینکه در جمعیت هلال‌احمر بانک امانات پزشکی فعال است، ادامه داد: در این بانک اقلامی از قبيل واکر‌ چرخ دار دستی، ویلچر، تشک برقی، تخت بیمارستانی و عصای زیر بغل به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌گیرد. 

وی ضمن قدردانی از اعتماد خیرین و نیکوکاران به هلال احمر زنجان خاطرنشان کرد: بیماران نیازمندی که برای استفاده از تجهیزات پزشکی، امکان تهیه و خرید این اقلام را ندارند می‌توانند با همراه داشتن کارت شناسایی جهت استفاده از این اقلام به مرکز توانبخشی شهيد چمران هلال‌احمر زنجان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار